, VAG com tłumaczenie 

VAG com tłumaczenie

Punto II FL - jak kupiłem i jak jeździłem

Temat: Brak opisu do kodów błędów o wyższych numerach w grupie VW.


pełna lista usterek VAG jest aktualnie tłumaczona na język polski, stąd chwilowo polskie opisy części usterek nie są dostępne. Ponieważ jest to dość żmudny proces, proszę o cierpliwość. W najbliższej wersji oprogramowania pojawi się opcja która umożliwi podawanie anglojęzycznego opisu jeśli nie jest dostępna wersja polska.
Przypominam że można też wykorzystać CDIF/2 w trybie przeźroczystym z innym programem obsługującym VAG, chociaż nie znam programu który miałby spolszczoną pełną bazę opisów.


Po co tłumaczyć coś co zostało już przez innych przetłumaczone

Jeśli Pan zachęca do trybu przeźroczystego to proszę o podanie optymalnej konfiguracji dla tego trybu np. dla programów typu VAG-COM, VW Tool. Nie mamy czasu eksperymentować z ustawieniami.

Pozdrawiam,
Źródło: forum.cdif2.com/viewtopic.php?t=82



Temat: Brak opisu do kodów błędów o wyższych numerach w grupie VW.

Po co tłumaczyć coś co zostało już przez innych przetłumaczone

z jednego powodu - nie znamy kompletnego źródła przetłumaczonych na język polski opisów, które w zgodny z prawem autorskim sposób moglibyśmy zawrzeć w naszym oprogramowaniu. Aspekt na który użytkownik często nie zwraca uwagi, jednakże dla nas jako twórców oprogramowania jest to aspekt krytyczny.


Jeśli Pan zachęca do trybu przeźroczystego to proszę o podanie optymalnej konfiguracji dla tego trybu np. dla programów typu VAG-COM, VW Tool. Nie mamy czasu eksperymentować z ustawieniami.

nie ma z czym eksperymentować - po prostu proszę wybrać tryb przeźroczysty ISO z menu "Narzędzia". Wszelkie opcje są ustawione fabrycznie w sposób optymalny i nie znam powodów dla których należałoby je zmieniać.
Źródło: forum.cdif2.com/viewtopic.php?t=82


Temat: Potrzebna pomoc ! :]
" />Witam
Chciałem prosić o pomoc...
Zacznę od tego że oddałem pewnemu "specowi" samochód ... ten też stwierdził że mam padniętą sondę lambdę. Ok ... facet odłączył mi starą rozczepiając kable w miejscu zespolenia (nie mam kostki a sonda chyba była już kiedyś zmieniana + dodatkowo podpięte 2 kable od LPG BRC Seqence 24) Kupiłem sondę NGK uniwersalna ponoć do mojego modelu (tak wybrali w inter-carsie) No i się zaczęło ... sonda która była miała 4 kable o kolorystyce 2x biały + szary + czarny .... nowa ma również takie ... ALE facet nie odnotował nigdzie na kartce a jedynie w pamięci ich układ... Sedno takie że ona nie chodzi
Teraz tak pomiary z vag-com: kanał 001 przy pozycji 4 gdzie mamy symbole 1x110111 , symbol 5 z kolei jest równy 0 (symbol 5 odpowiada za regulacje lambdy- więc chyba jej brak bo powinno być 1)
Przez chwile widziałem tam 1 po usunięciu błędów tak mi się wydaje a obroty zaczęły szaleć i spadać do 700. W bloku pomiarowym 035 napięcie wisi na 1,085V czyli zwarcie do plusa bądź uszkodzona lambda.
W bloku 030 gdzie wartości w polu pierwszym powinny być 111 u mnie jest 100 czyli teoretycznie działa tylko podgrzewanie sondy(regulacja od sondy, stan regulacji sondy na 0)
Błędy jakie mam to 17604 podgrzewanie sondy lambda 2 strona 2 i 17584-korekcja sondy lambda katalizator str 1(to opisy z polskiego vaga któremu nie ufam jeśli chodzi o tłumaczenie)
W załączniku daje foto z tego jak mam przewody od sady lambda w obecnej chwili połączone, te 2 od LPG odłączyłem ale nic się nie zmieniło.
Proszę o podanie jeśli to możliwe prawidłowego podłączenia tych kabli (lpg to może z gazownikiem załatwię jak już będzie sonda prawidłowo pracować) będę wdzięczny jak ktoś zajrzy i powie konkretnie, schemat elek. który mam z chomika kolegi PETERA ni jak mi nie pasuje układem kolorystycznym.
Aha i mam jeszcze jakiś problem, jak w chodzę w testy to Filtr węglowy aktywny:błędny lub niekompletny
Za zainteresowanie tematem stawiam piwo
Samochód zgodny z opisem czyli przejściówka 99-01 1.4 8V AKK 60 kucy ....
Załączniki:
Źródło: klubseatibiza.pl/forum/viewtopic.php?t=24184